Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Afspraken

Aangezien ik tijdens de behandelingstijd de telefoon niet kan beantwoorden verzoek ik u om iets in te spreken op de voicemail, online te boeken, of mij te contacteren via whatsapp, messenger, sms of e-mail.

Om iedereen binnen de afgesproken tijd te kunnen behandelen vragen we om tijd op je afspraak te verschijnen.

Bij het maken van een afspraak ga je akkoord met de algemene en annuleringsvoorwaarden.

U krijgt een bevesting van uw afspraak via mail.

Te laat

De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrijgehouden. Mocht u dus te laat zijn op uw afspraak wordt de behandelingsduur ingekort. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.

Indien de behandeling niet kan worden ingekort en de afspraak niet meer kan doorgaan gelden dezelfde voorwaarden als bij een laattijdige annulatie.

Annuleren

Indien u uw afspraak niet kan nakomen kan dit tot 24u voor uw geplande afspraak kosteloos worden geannuleerd. Dit kan via de link onderaan uw bevestigingsmail of door mij persoonlijk te contacteren.

Laattijdig annuleren

Indien u binnen de 24u voor uw geplande afspraak annuleert, zal het volledige bedrag van de behandeling in rekening worden gebracht, daar we op die tijd de vrijgekomen plaats niet meer kunnen invullen.

Betaling

Betalingen gebeuren uitsluitend cash of met de bancontact/payconiq-app.

Het kan steeds gebeuren dat er een voorschot wordt gevraagd. (bv bij klanten die hun afspraak al meermaals zijn vergeten)

klachten

Ik doe er alles aan om u tevreden terug te laten vertrekken en kwaliteitsvolle diensten en producten aan te bieden.

Indien er toch ergens een ontevredenheid is zou ik het op prijs stellen dat u mij daarover contacteert zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Cadeaubon

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar en zijn niet in geld terugbetaalbaar.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij het niet opdagen voor een behandeling met cadeaubon wordt de bon geannuleerd.

Privacy

Sensé hecht belang aan uw privacy. 

De verantwoordelijke voor de verwerking, Sensé respecteert de geldende wetgeving met betrekking tot de bescherming van de privégegevens in de verwerking van de persoonlijke gegevens. 

Sensé verwerkt persoonsgegevens, omdat u die gegevens zelf aan Sensé hebt doorgegeven. Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:In het contactformulier of bij een online afspraak vragen we naar je voornaam, naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer

De door u meegedeelde persoonsgegevens zullen gebruikt worden voor volgende doeleinden: Om uw vragen te beantwoorden, een bevestiging en herinnering te sturen en u te contacteren bij noodzaak in verband met uw afspraak, Sensé bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig. 

U beschikt over een wettelijk recht op inzage en eventuele correctie van uw persoonsgegevens. Mits bewijs van identiteit (kopie identiteitskaart) kunt u via een schriftelijke, gedateerde en ondertekende aanvraag aan Sensé gratis de schriftelijke mededeling bekomen van uw persoonsgegevens. Indien nodig kunt u ook vragen de gegevens te corrigeren die onjuist, niet volledig of niet pertinent zouden zijn. 

U kan zich kosteloos verzetten tegen het gebruik van uw gegevens voor direct marketing. Hiertoe kan U zich steeds richten tot Sensé. 

Uw persoonsgegevens zullen niet worden doorgegeven aan derden.

Sensé kan anonieme of geaggregeerde gegevens verzamelen van niet-persoonlijke aard, zoals browser type of IP-adres, het besturingsprogramma dat u gebruikt of de domeinnaam van de website langs waar u naar de website gekomen bent, of waarlangs u die verlaat. Dit maakt het ons mogelijk de website permanent te optimaliseren voor de gebruikers.